כיצד להבטיח שהמסר שלכם יגיע ליעדו
האם
קרה לכם שהעברתם מסר דרך מנהל לעובדים או דרך עובדים ללקוחות והמסר הגיע בצורה
שונה מזו שהתכוונתם?
לפעמים, מקבלי המסר תופסים את המצב אחרת, חלקם מסננים ב"דרך" חלק מהמידע.
ישנם מצבים של פערים בשפה, לעיתים, פשוט מעמיסים בעודף מידע שלא ניתן להכילו.
כדי להבטיח שהמסר שלכם יגיע ליעדו, הקפידו לנסחו כך שיהיה בהיר, מדויק ומחודד.
צמצמו את המקום של הפרשנויות. תתייחסו לרקע ולאווירה בהם נאמרים הדברים....
הכינו דף שאלות הצפויות להעלות ואת התשובות להן.
ציידו את השומעים במסר שלכם, כך שיוכלו להעבירו הלאה, לקבל החלטות באמצעותו ולייצר עשייה דרכו.
שלכם, רויטל סגל.
לפעמים, מקבלי המסר תופסים את המצב אחרת, חלקם מסננים ב"דרך" חלק מהמידע.
ישנם מצבים של פערים בשפה, לעיתים, פשוט מעמיסים בעודף מידע שלא ניתן להכילו.
כדי להבטיח שהמסר שלכם יגיע ליעדו, הקפידו לנסחו כך שיהיה בהיר, מדויק ומחודד.
צמצמו את המקום של הפרשנויות. תתייחסו לרקע ולאווירה בהם נאמרים הדברים....
הכינו דף שאלות הצפויות להעלות ואת התשובות להן.
ציידו את השומעים במסר שלכם, כך שיוכלו להעבירו הלאה, לקבל החלטות באמצעותו ולייצר עשייה דרכו.
שלכם, רויטל סגל.
www.codo.co.il
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה
הירשם תגובות לפרסום [Atom]
<< דף הבית